Sběrné místo autovraků   >   Autoservis-pneuservis   >   plnění klimatizací   >   Autoskloservis   >   Antikorozní Nástřik podvozku

Nástřik vozidel antikorozním přípravkem Würth

Antikorozní nástřik podvozku a dutin vozidel

Antikorozní nástřik podvozku a dutin vozidel provádíme dlouhodobě již přes 10 let. Kompletní antikorozní nástřik a ochrana dutin osobních vozidel, SUV a dodávek před korozí. Prodloužíte životnost vozidla o mnoho let. Zvyšuje hodnotu vozidla při jeho případném prodeji.

Pracovní postup: Podvozek na ošetřeném vozidle se důkladně očistí kartáčem a omyje tlakem vody a nechá se vyschnout. Povrch vozidla se zakryje folií proti nečistotám. Demontují se kola, plastové kryty a nadkolí. Krycí papírovou páskou se zalepí svorkovnice, elektro instalace, senzory ABS a pryžové části podvozku automobilu. Očistíme celý podvozek, odřená a jinak poškozená místa opravíme a ošetříme zinkem. Očistí se zbylá místa nečistot tlakovým vzduchem. Poté se provede ochranný nástřik podvozku třemi vrstvy. Po zaschnutí se namontují zpět kola, plastové kryty a nadkolí.

Aplikace je prováděna vysokým tlakem bez použití vzduchu, ve vlastním procesu přenosu materiálu tzv. AIRLESS PUMPE zařízení, které bezkonkurenčně nahrazuje klasické "kartuše" používané k ochraně podvozků. Vzhledem k technologickému postupu (odstrojení, mytí, sušení, nástřik, schnutí, nastrojení) trvá provedení ochranného nástřiku až 2 dny. Při umytém podvozku dopředu zákazníkem je možno tuto dobu zkrátit na 1 den. Provedením nástřiku prodloužíte životnost karoserie Vašeho vozidla o mnoho let.

Na antikorozní ošetření podvozku vozidla používáme kvalitní chemii od firmy Würth na gumoasfaltové bázi, který chrání před kamínky, solí a korozí a funguje i jako částečné odhlučnění.

Ošetření dutin karoserie vozidla se provádí přípravkem na bázi vosku, který si zachovává elasticitu při teplotách -20 °C do +60 °C. Tento nástřik má zvláštní kapilární vlastnosti, infiltruje vlhkost, zabraňuje šíření koroze případně již napadených částí karoserie automobilu.

 

Po převzetí vozidla je i možnost odvozu zákazníka do 10 km zdarma.

 Malé vozidla od 3000 kč

Středně velké vozidla (octavia,superb,passat atd)

Velké vozidla pickup, kombi a suv

od 4500 kč 

od 5000 kč

Dodávky   od 8000 kč 

Konečná cena je závislá na konkrétním typu vozidla. Uvedené ceny jsou konečné, včetně DPH.

 

 

Často kladené dotazy

 

Na základě Vašich častých dotazů, ať už písemných nebo telefonických, jsme se rozhodli odpovědět na nejčastěji kladené otázky. Doufáme, že Vám to usnadní rozhodování o této službě nebo alespoň rozšíří obzory v dané tématice antikorozní ochrany automobilů, která v posledních letech zažívá doslova „comeback“.

1. Nebude se mi nástřik na podvozku loupat?

Odpověď: Antikorozní materiál, který používáme, má univerzální přilnavost a jeho následná obnovitelnost je velmi snadná, dokonale váže na předchozí nástřiky a zásadně nenarušuje žádné materiály ve struktuře vozidla (guma, plasty atd.)

2. Mám starší vůz a některá místa jsou už prorezlá, vadí to nástřiku podvozku?

Odpověď: Nástřiku to nevadí, právě naopak. Námi nanášené materiály účinně karoserii chrání /prevence/ a též působí  pasivně na již započatou korozi a svojí pigmentací aktivně pracují proti uvedeným procesům. Před samotným nástřikem rez odstraníme mechanicky nebo chemicky. Poté se použije tzv. dvouvrstvá metoda (po vzlínavém přípravku).

3. Je lepší provádět nástřik v létě nebo je to jedno?

Odpověď: Nástřiky provádíme celoročně.Podvozek je nutný omýt tlakovou vodou a zbavit všech nečistot.Po usušení a odstrojení (např. plastové podběhy, kryty atd.) provádíme nástřik. Dutinový vosk se napustí rozprášením do nepřístupných a přeplátovaných míst.Po aplikaci vytěsní z těchto prostor vodu a vlhkost, svojí vzlínavostí prostoupí veškeré spoje a vytvoří pružný voskový film s několikaletou životností. V případě, že je již konstrukce napadena korozí, zabraňuje jejímu dalšímu průběhu.

4. Dá se tedy již započatá koroze definitivně zastavit?

Odpověď: Antikorozní dutinové přípravky vzlínají až do míst mezikrystalické (důlkové) koroze a zabrání jejímu dalšímu průběhu (existující korozi chemicky nepřemění, ale účinně ji pasivují.

5. Vrtáte do karoserie otvory?

Odpověď: Je pravda, že v éře škodovek, žigulíků, felicií atd. se běžně navrtávaly otvory do prahů, dveří apod. Samozřejmě vlastníme přípravky, frézy a sady záslepek na tyto otvory, ale dnes se to už nepoužívá a zákazníci si to ani nepřejí.Moderní  automobily jsou opatřeny otvory již z výroby. Kvalitní ošetření vozidla a především jeho „úplnost“ z hlediska dutin je zaručena  postupem aplikace dle schémat antikorozního ošetření. Databází  těchto schémat na běžný sortiment většiny světových výrobců je vybaveno i naše pracoviště.

6. Má v dnešní době tato služba ještě smysl?

Odpověď: Určitě ano. Karoserie zůstává nejdražší částí vozu vlivem naznačených pochodů ztrácí svoje vlastnosti (pevnost a tedy bezpečnost, vzhled atd.) a vzniklé škody jsou zásadní a nevratné. Musím dodat, že naši klientelu tvoří klasičtí škodovkáři  30%, majitelé vozů se stářím cca 6 let 30% a v neposlední řadě nás oslovují přímo autosalony či majitelé nových automobilů 40% - tato skupina se stále rozrůstá.

7. Vlastním úplně nový vůz a výrobce mi za určité neproreznutí ručí, nebo je to jinak?

Odpověď: Zde je potřeba důsledně rozlišovat co deklaruje výrobce a co dealer, tedy prodejce. Antikorozní vosky jsou potřebnou ochranou nového vozidla v době uvedení do provozu a jsou „vitamínem“  konstrukce po celou dobu provozu a je všeobecně známo, že výrobci dnes hledí na své výrobky tzv. „spotřebně“ .Majitelé dodávek, off- roadů, ale i osobních vozů by vám mohli vyprávět, jak jejich podvozek vypadá po třech letech, když některá místa nejsou ošetřena z výroby.

Na druhou část otázky mohu říci jen  toto: někteří prodejci Vám dávají záruku na neprorezivění karoserie čtyři, pět nebo šest, je to ovšem služba podmíněná, kdy se musíte dostavit  v pravidelných intervalech na servis a  podrobit se kontrole (jinými slovy - ručíme, že po dobu pěti let nedostanete kašel, ale každé čtvrtletí musíte utratit v naší lékárně 2000,- Kč za sirup proti kašli). Je to jen můj názor, jediné co Vám poradím, abyste si na parkovišti vyhlédl přibližně pětiletý vůz a sám se přesvědčíte v jakém stavu se nachází.

8. Jak dlouho to  děláte a jaké máte zkušenosti?

Odpověď: Počátky naší firmy sahají do minulého století, kdy jsme se vedle naší karosářské činnosti věnovali okrajově ochraně podvozků. Zlom nastal, když nás oslovil importér dodávkových vozů ohledně předprodejní antikorozní ochrany. Po vyzkoušení různých podvozkových materiálů jsme nakonec navázali dlouholetou spolupráci s firmou WÜRTH, která vybavila naší provozovnu profesionálním nářadím a materiály, zaškolila nás a předala veškeré know-how. Tím se dostáváme do dnešní doby, kdy tuto službu nabízíme Vám -  koncovým zákazníkům na Vaše vozy.

9. Mohu si nástřik provést sám?

Odpověď: Můžete, supermarkety nabízejí různé hobby spreje, ale v tomto případě nehovoříme o antikorozním nástřiku.Dokonce si troufám trvdit, že tzv. USB pistole, které používají některé dílny nemohou ošetřit podvozek  „celistvě“. My tyto přípravky nepoužíváme, naše pracoviště je vybaveno profesionálními vysokotlakovými pumpami, které materiál dopravují ze svého zásobníku tzv. SYSTÉM AIRLESS stříká se vysokým tlakem bez použití vzduchu ve vlastním procesu přenosu materiálu.

10. Zdá se mi, že je stále vlhko na aplikaci.

Odpověď: Dutiny automobilů (prahy, dveře, nosníky atd.), nevyžadují prakticky žádnou přípravu před ošetřením. Díky vysoké vzlínavosti přípravků a vhodnému povrchovému napětí tyto ošetří  i nepřístupné prostory a vytěsní z nich vodu. Vlhkost není tedy překážkou dokonalé ochrany dutin. Vosky zabrání přístupů korozních činitelů,vlivem vzlínavosti 30 – 100 mm ošetří dutiny vozu i tam, kam jiné systémy( barvy) „nemohou“.